Când te ia valul

Nu prea ştiu ce fac. Uneori fac pur şi simplu ce văd la alţii. Numai că ei ştiu foarte bine ca fac şi eu doar imit siguranţa acţiunilor lor. Poate că e mai bine aşa. În felul ăsta nu am nicio responsabilitate pentru acţiunile mele. Şi nici nu trebuie să le înţeleg măcar. Deşi încerc. Trebuie să încerc.
De multe ori iese bine. Lumea zice „bravo”. Eu sunt uneori sincer şi le zic staţi fraţilor că de fapt nu e meritul meu dar îi văd imediat cum îşi dau coate şi îşi fac cu ochiul „ăsta acu o face pe modestu”. Mai bine tac. Şi mă bălăcesc în lumina asta scăzută. Lasă-i să creadă ce vor. În Bucureşti e uneori ca în Anzi. Dar plouă mult mai rar. Pe net e chiar mai des ca în Anzi. Tot timpul se construiesc drumuri noi. Unul ridică un topor şi prăvăleşte o liană şi apoi buluc se reped toţi după el să găsească ce a mai rămas din comorile ascunse ale altor indieni. Bine măcar că aici nu plouă niciodată…

M-am luat şi eu după ei. Doar nu era să rămân ultimul aici, mai mare ruşinea…

~ de nusitatu pe Decembrie 30, 2007.

Lasă un răspuns

 
